La Fundació Damm col·labora per facilitar un ‘Estiu Fantàstic’ als col·lectius més desfavorits
Societat 31 de maig de 2018

El passat dia 31 de maig es va presentar la desena edició del programa educatiu i de lleure ‘Estiu Fantàstic’. Aquest programa neix l’any 2009 amb l’objectiu de crear una oferta esportiva i de lleure assequible durant el mes de juliol, en coordinació amb les entitats esportives en els barris de la ciutat amb els índexs més baixos de renda per càpita.

Els destinataris són nens i nenes d’entre 5 i 12 anys i joves entre 13 i 18. Els protagonistes del projecte són les entitats esportives i els monitors d’aquestes, que actuen com a referents. Amb el desenvolupament del programa, s’enforteixen les entitats i es creen nous vincles d’aquestes amb els ciutadans.

El representant de la Fundació Damm a l’acte de presentació va ser el patró-director, Ramon Armadàs, que va lloar la feina que es fa des de la Fundació Esport i Educació de Barcelona per facilitar la incorporació dels col·lectius més desfavorits o vulnerables als programes d’esport i esbarjo en èpoques de vacances escolars.

armadas