Societat 12 de febrer de 2021

Un any més, la Fundació Damm ha col·laborat amb Volunfair, la fira de voluntariat que connecta joves universitaris amb ganes d’ajudar a la comunitat amb entitats que treballen dia a dia per a construir una societat millor. I ho ha fet col·laborant amb la ponència inaugural, que va córrer a càrrec de Toni Nadal, Director Tècnic Esportiu de l’Acadèmia Rafa Nadal.

La Fundació Damm col·labora amb Volunfair

Sota el lema ¡Desgasta tus zapatillas!, a l’edició d’aquest any es convida els joves a no quedar-se quiets i a actuar, ja que, en moments com els que estem vivint, “l’ajuda és més necessària que mai” i per ajudar, “no és necessari anar molt lluny”, expliquen des de l’organització. Demetrio Carceller Arce, president de la Fundació Damm, va conèixer de primera mà l’experiència del mallorquí, que en la xerrada inaugural va deixar clar la importància de l’esforç, no només en el dia a dia sinó també per fer voluntariat, havent d’entrenar la voluntat com un múscul més per assolir les metes.

Organitzada per un grup d’estudiants de la Universitat Politècnica de Madrid, Volunfair ha arribat aquest any a la seva sisena edició; una edició marcada per la pandèmia que ha obligat a replantejar el format tradicional de la fira i fer-se de manera virtual.

Més informació sobre Volunfair a www.volunfair.com