La Fundació Damm col·labora amb NASCO Feeding Minds en la celebració del seu tradicional “Dimarts solidari”
Societat 06 de abril de 2022

Ahir al vespre, l’Antiga Fàbrica Estrella Damm va acollir una vetllada solidària de la mà de NASCO Feeding Minds, una ONG que fomenta l’accés a la informació i a l’educació de les persones que viuen a Ghana. Per recaptar fons, es va subhastar una samarreta signada per Ansu Fati, els quals aniran destinats íntegrament a la creació d’aules informàtiques a Ghana, un dels objectius de l'entitat.

L’esdeveniment va comptar amb les intervencions de Ousman Umar, fundador de NASCO, i del Dr. Bonaventura Clotet, així com amb la presència de la presentadora Judit Mascó i la periodista Gemma Nierga. Ramon Mirabet i Musicals’ Choir –cor de joves de Ciutat Vella– es van encarregar d’amenitzar la vetllada.

La Fundació Damm continua col·laborant amb la tasca de NASCO Feeding Minds, que, sota el lema “alimentem ments”, treballa per la creació d’aules d’informàtica a les escoles rurals de Ghana amb el propòsit d’educar digitalment als infants i oferir-los noves perspectives de futur dins el seu país. Per a més informació sobre l’ONG, podeu visitar la seva pàgina web: www.nascoict.org