La Fundació Damm col·labora amb l’Open Nacional de Pàdel en cadira de rodes
Esport 23 de octubre de 2020

L’esport és un dels principals eixos d’actuació de la Fundació Damm. Fa més d’un quart de segle que la Fundació dona suport a la pràctica del pàdel amateur i, des de 2012, ho fa també a través del Club de Pàdel Damm ‒tot un referent del pàdel formatiu del nostre país ‒, amb la ferma convicció de que l’esport és una eina d’educació i cohesió social.

Per això, la Fundació Damm col·labora aquest cap de setmana en la tercera prova de la Copa d’Espanya de Pàdel en cadira de rodes, promoguda per la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Discapacitat (FEDDF) i impulsada per l’Associació IN – Associació pel Foment de l’Esport Adaptat a Andalusia, amb qui la Fundació col·labora des de 2016.

La prova, que es disputarà a les instal·lacions del Reial Club Pineda de Sevilla, acollirà la participació d’Arturo Montes i de Victor Carretón, esportistes d’alt nivell a qui també dona suport la Fundació Damm.

Al 2014 va néixer l’Associació IN per promoure l’esport adaptat a Andalusia, especialment la pràctica del pàdel en cadira de rodes entre persones amb lesions de naixement o adquirides. A través de diferents activitats promogudes per l’Associació entre els seus usuaris, les persones amb discapacitat i les seves famílies comparteixen experiències i s’ajuden mútuament a superar reptes i a buscar nous camins.

La Fundació Damm col·labora amb l’Open Nacional de Pàdel en cadira de rodes