La Fundació Damm col·labora amb la missa Criolla “Units per la Pau” celebrada a la Sagrada Família
Societat 13 de desembre de 2023

La Fundació Damm ha col·laborat a la celebració de la missa Criolla “Units per la Pau” que va tenir lloc ahir a la basílica de la Sagrada Família. Al voltant de 3.500 persones van assistir a la missa benèfica en favor de la pau al món, que també va servir per commemorar el desè aniversari del pontificat del Papa Francesc, així com per recaptar fons per a la construcció d’un hospital de campanya a Ucraïna.

Pasión Vega i David Bisbal, acompanyats per onze músics dirigits per David Sureda i el Cor del Conservatori del Liceu, van ser els encarregats d’interpretar els cants de l’obra “Misa Criolla”, composada per Ariel Ramírez el 1964, de “Navidad Nuestra”, del mateix compositor, i d’altres cançons com l’“Hallellujah” de Leonard Cohen.

La cerimònia va ser organitzada de manera conjunta per la Fundació Convent de Santa Clara –encapçalada per Sor Lucía Caram– i Enrique Tomás, amb el suport del Papa Francesc