La Fundació Damm col·labora amb la Gala més IN
Societat 22 de octubre de 2021

El Teatro Real de Madrid va acollir una nova edició de la Gala més IN, organitzada per la Fundació Grup SIFU, amb la voluntat de mostrar que el món de l’art inclusiu no coneix límits ni discapacitats. Per primera vegada, la Fundació Damm va col·laborar a la gala, que va néixer al 2016 per ajudar a donar visibilitat les capacitats de persones amb diversitat funcional promovent la seva plena inclusió.

Més de 20 artistes, amb i sense discapacitat, van gaudir junts sobre l’escenari del coliseu madrileny en originals actuacions de música i dansa produïdes en exclusiva per la gala. I és que la Gala més IN ja és el major esdeveniment artístic d’Europa en el qual artistes amb discapacitat pugen a l’escenari per posar en valor i donar visibilitat a les seves capacitats. El vicepresident de la Fundació Damm, Ramon Agenjo, i el coordinador general de l’entitat, Àlex Galí, van assistir a l’esdeveniment acompanyats de Ricardo Lechuga, director de Recursos Humans de Damm.

La Fundació Grup SIFU és una entitat sense ànim de lucre que neix al 2006 per promoure i fomentar la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat. L’entitat centra el seu dia a dia amb el desenvolupament de projectes amb implicació social per contribuir en la millora de la qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional, a través d’iniciatives per conscienciar a la societat. Els àmbits d’actuació de l’entitat són la integració sociolaboral, la sensibilització i conscienciació social i el desenvolupament de projectes de RSE per empreses a través d’accions com testimonials i exposicions, a més del programa de beques per artistes amb discapacitats. Trobareu més informació sobre la tasca de la Fundació Grup SIFU a la seva pàgina web.

L a Fundació Damm col·labora amb la Gala més IN