La Fundació Damm col·labora amb el sopar solidari de la Fundació Enriqueta Villavecchia
Societat 05 de novembre de 2020

Un any més, la Fundació Damm va col·laborar amb el sopar solidari que organitza la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, per recaptar fons per ajudar els infants i joves en tractament oncològic a Catalunya i a les seves famílies.

Amb el lema “Més a prop que mai”, prop de 200 persones van participar el passat divendres 16 d’octubre al sopar d’enguany que, degut a la situació actual, va celebrar-se virtualment des de casa. L’encarregat de conduir l’acte va ser el periodista esportiu Pere Escobar, qui va donar pas a l’actuació musical de Rocío Soler de Luces Solidarias, i qui va presentar les propostes gastronòmiques del sopar, elaborades pel restaurant Semproniana de la xef Ada Parellada.

Fundada el 1989, la Fundació Enriqueta Villavecchia treballa per aconseguir la millor qualitat de vida possible dels petits i joves en tractament, en totes les fases de la malaltia; per garantir el suport i l’acompanyament necessari a les seves famílies, i per promoure i impulsar avenços en l’assistència, la investigació i la formació en el camp de la oncologia i la hematologia pediàtrica.

Trobareu més informació del treball de la Fundació Enriqueta Villavecchia al seu web i a les xarxes socials.

Sopar Solidari_Fundació Enriqueta Villavecchia