La Fundació Damm col·labora amb el sopar benèfic de Fundació FERO
Societat 19 de maig de 2022

Dilluns al vespre es va celebrar la 22a Edició de la Beca FERO d’Investigació Oncològica de Barcelona, un sopar solidari amb el qual la Fundació FERO va recaptar fons per a la investigació contra el càncer. Durant l’acte es van anunciar els guanyadors de les beques FERO d’enguany, dirigides a joves investigadors d’institucions nacionals amb projectes d’investigació oncològica, i dotades de 80.000€ cadascuna.

La d’ahir va ser la primera edició del sopar celebrada a Barcelona després de la mort del Dr. Josep Baselga, fundador de la Fundació FERO. Per aquest motiu, i com a tribut al seu llegat, es va fer entrega de la Beca Extraordinària Dr. Baselga, dotada amb 300.000€, que, en la mateixa línia de les tradicionals beques FERO, promourà projectes d’investigació oncològica. El primer investigador reconegut amb aquesta beca ha estat l’immunòleg Ignacio Melero, que estudia el “crosspriming”, un mecanisme d’activació de les cèl·lules immunes contra el càncer.

Per part de la Fundació Damm van assistir al sopar Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm, i Àlex Galí, coordinador de la Fundació. La nostra entitat col·labora des de fa anys amb la Fundació Fero, que des de 2001 treballa per impulsar la investigació contra el càncer a través del model translacional, de manera que els pacients es beneficiïn més ràpidament dels avanços científics contra el càncer. Més informació a la seva web: fero.org

La Fundació Damm col·labora amb el sopar benèfic de Fundació FERO