La Fundació Damm col·labora amb el Mercat de Nadal de la Fundació Enriqueta Villavecchia
Societat 29 de novembre de 2021

El passat cap de setmana, la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia va organitzar el seu tradicional Mercat de Nadal Solidari. L’escenari elegit enguany va ser la Casa Capell, un espai multifuncional amagat darrera d’una façana modernista al cor de la Vila de Gràcia (Barcelona).

Tothom que va visitar el Mercat de Nadal del dijous 25 al diumenge 28 de novembre, van trobar una cuidada selecció de detalls fets a mà, així com objectes de regal, elaborats per nens, nenes i joves, les seves famílies i voluntaris, amb la col·laboració d’entitats i empreses habituals de la Fundació. La Fundació Damm va col·laborar-hi amb la donació de totes les ampolles de cervesa Inedit que formaven part de les cistelles gastronòmiques que es van fer per a l’ocasió.

Tots els beneficis obtinguts al Mercat de Nadal Solidari aniran destinats als programes d’ajuda a nens, nenes i joves malalts de càncer, o altres malalties greus, així com a les seves famílies.

La Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, constituïda a Barcelona l'any 1989, és una entitat sense ànim de lucre de caràcter benèfic assistencial. La raó de ser de l’entitat es basa en l’atenció integral de les necessitats dels infants i joves malalts de càncer o altres malalties greus, per garantir el suport i l’acompanyament necessari a les seves famílies, i per promoure avenços en l’assistència, la investigació i la formació en el camp de l’Oncologia, la Hematologia, les Cures Pal·liatives i l’atenció en cronicitat complexa en pediatria.

Més informació sobre la tasca de la Fundació Enriqueta Villavecchia al seu web.