La Fundació Damm, amb el Bicentenari del Teatro Real
Cultura 01 de juny de 2018

El Teatro Real va començar a construir-se el 23 d’abril de 1818 sota la direcció de l’arquitecte navarrès Antonio López Aguado. El Teatro Real, tot i les diferents modificacions que ha patit durant el segle XX, ha de considerar-se obra d’aquest arquitecte neoclàssic que el va construir per encàrrec de Ferran VII. La major part de la seva obra es troba ubicada a Madrid. El Teatro Real és considerat com una de les principals institucions culturals de l’estat i un dels escenaris més importants de l’òpera internacional.

El passat mes de juny, Ramon Agenjo va rebre un reconeixement per part del teatre madrileny en agraïment a la col·laboració de la Fundació Damm amb els actes de celebració del Bicentenari. El president de Damm i de la Fundació Damm, Demetrio Carceller, és vocal de la junta de protectors, que està presidida per Alfredo Sáenz i formada pels màxims responsables de les empreses més importants de l’estat.

teatro real