Esport 07 de octubre de 2022

Aquest matí, el complex esportiu municipal de La Mar Bella ha acollit una nova edició de l’Open Day, organitzat per la Fundació Cruyff. Una jornada d’esport i lleure en què més de 1.000 nens i nenes han pogut gaudir d’una vintena d’activitats esportives, com el futbol, el bàsquet en cadira de rodes, el rugby, judo, tenis o ciclisme adaptat.

La Fundació Cruyff – amb el suport d’altres entitats com la Fundació Damm – dedica anualment aquesta jornada als seus beneficiaris, la qual té com objectiu convertir la pràctica de l’esport en una font de diversió, desenvolupament personal i inclusió social.

La Fundació Cruyff celebra una nova edició de l’Open Day

Aquesta edició de l’Open Day ha comptat amb la presència de la família Cruyff, membres del patronat i ambaixadors de la Fundació Cruyff, així com diferents representants d’institucions esportives, patrocinadors, entitats col·laboradores i amics de la Fundació Cruyff. Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm i membre del patronat de la Fundació Cruyff, ha volgut estar present en aquest esdeveniment anual a favor de l’esport i la inclusió. Tampoc han volgut faltar a la cita els jugadors i jugadores del Club de Futbol Damm, que han participat en les activitats esportives.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundació Cruyff, entitat que dona suport i desenvolupa projectes esportius per a nens i nenes amb necessitat arreu del món. A través de projectes com els Cruyff Courts, Patio14 i projectes esportius per a nens amb discapacitat, creen espais on els nens puguin practicar esport i fer exercici.

Per a més informació, podeu consultar la seva pàgina web: cruyff-foundation.org