La Fundació Catalunya Cultura presenta el Segell d’Empresa o Entitat Compromesa amb la Cultura
Cultura 16 de març de 2021

La Fundació Catalunya Cultura ha presentat avui el Segell d’Empresa o Entitat Compromesa amb la Cultura, el qual vol donar visibilitat al mapa d’empreses que col·laboren amb la cultura a Catalunya. Una cita celebrada a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona i a la que han assistit destacats representants de l’àmbit empresarial català, com PIMEC, CECOT, Cercle de Cultura-Cercle d’Economia, Cambra de Comerç de Barcelona, Consell de Cambres, Cambra de Comerç de Girona, Sant Cugat Empresarial i FemCAT, entre d’altres.

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm i patró de la Fundació Catalunya Cultura, es un dels impulsors d’aquest segell. “En qualsevol ciutat o poble de Catalunya hi ha empreses que col·laboren amb iniciatives i projectes culturals, perquè són empreses sensibles i creuen que, sense cultura, no és possible crear riquesa. Aquest segell vol arribar a tota mena d’empreses, no només a les grans corporacions, sinó, sobretot a les mitjanes i petites, locals, de territori, que posen el seu gra de sorra en què la cultura arribi a tothom del seu entorn”, ha assegurat Agenjo.

Les empreses o entitats que optin a obtenir la distinció han de complir amb una sèrie de criteris elaborats en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la Universitat de Girona, els quals es poden resumir en el lideratge, la qualitat i la rellevància de l’activitat que realitzen amb la cultura.