LA FCE reconeix la feina de Damm
Esport 30 de setembre de 2019

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm va ser la seu escollida per fer efectiu el lliurament de la 3a edició dels Guardons de l’Esport, impulsats per la Fundació Catalana l’Esport. L’acte va ser encapçalat pel president de la FCE, Pere Sust, i del secretari general de l’Esport i de l’Activitat Física, Gerard Figueras.

Els Guardons de l’Esport 2019 van distingir 26 persones i entitats que han treballat per transformar positivament la realitat social del nostre entorn.

Ramon Agenjo, conseller de Damm i director de la Fundació Damm, va recollir el reconeixement que l’entitat catalana va concedir a Damm i a la Fundació Damm per la seva contribució i suport a diversos projectes esportius en favor de la promoció de l’activitat física esportiva i el foment dels valors esportius de la nostra societat.

fce