La Damm tanca un acord amb el Bayer Leverkusen
Esport 08 de febrer de 2019

El Club de Futbol Damm ha tancat un acord de col·laboració amb el Bayer Leverkusen que permetrà a la Damm i els seus jugadors tenir noves oportunitats en el futbol europeu. El vincle també contempla la possibilitat de disputar un partit amistós entre els juvenils de la Damm i el Bayer, encara pendent de decidir la data i el lloc.

L’acord s'ha formalitzat aquest mes de febrer a Alemanya. El Club, representat pel director esportiu, Albert Puigdollers, i pel coordinador general de la Fundació Damm, Àlex Galí, es va reunir amb el CEO del Bayer Leverkusen, Fernando Carro, i el director esportiu, exjugador i capità del Bayer, i exinternacional amb la selecció d’Alemanya, Simon Rolfes.

Puigdollers i Galí van visitar les instal·lacions esportives del Bayer Leverkusen, on juguen els seus equips des de benjamins fins a cadets, i també els femenins, a més del gimnàs, els vestidors i la sala d’estudi. També van visitar l’estadi del club, el BayArena, seu logística del primer equip i dels juvenils, els camps d’entrenament annexos i el servei mèdic del club. Posteriorment, els representants del club cerveser van assistir en directe al partit de la Bundesliga entre el Bayer Leverkusen i el Bayern de Munic, amb victòria local.

L’endemà, Puigdollers i Galí es van desplaçar a Dortmund amb el director esportiu, Simon Rolfes, per veure el partit de juvenils entre el Borussia Dortmund i el Bayer Leverkusen. Allà, van poder visitar les instal·lacions del Borussia amb el director esportiu del club, Sebastian Kehl, exjugador del Borussia Dormund i de la selecció alemanya.

L’acord amb el Bayer Leverkusen, un dels grans equips alemanys i un dels clubs europeus amb més tradició històrica, és un nou pas en la voluntat del CF Damm de fomentar vincles de futur amb institucions esportives de caràcter internacional.

bayer