‘La cultura em toca’, la nova campanya per recolzar el sector cultural
Cultura 28 de octubre de 2020

Arrel de la COVID-19, el sector de la cultura està vivint un moment complicat. Amb el tancament durant el confinament, les restriccions d’aforament posteriors i altres mesures que afecten la programació habitual, aquest àmbit pateix una greu crisi que posa en perill a tot el sector cultural.

Per aquest motiu, s’ha posat en marxa la campanya “La cultura em toca”, que pretén animar als ciutadans que estimen la cultura a perdre la por i tornar a consumir cultura, a difondre a les xarxes socials el seu amor per la cultura a través l’etiqueta #laculturaemtoca, o a recolzar projectes o entitats a través d’aportacions econòmiques.

Conscients del paper la de cultura per al creixement personal i el desenvolupament social, i en línia amb el compromís de treballar per apropar la cultura a tota la societat, la Fundació Damm col·labora amb “La cultura em toca”; una iniciativa promoguda per grup de ciutadans que estimen la cultura, amb el suport també del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, el Cercle de Cultura, la Fundació de Música Ferrer Salat, Coca-Cola i REDI.

Entre els adherits, a data d’avui ja hi ha L’Auditori, el Festival Temporada Alta, la Fundació Catalunya Cultura, el TNC, el Teatre Lliure, el tresc i altres projectes i entitats culturals d’arreu del territori.

I és que la cultura té un paper transformador, individual i col·lectiu, que impacta directament i de forma positiva a la societat. Al llarg de la nostra vida, la cultura ha estat sempre al nostre costat: tant en els moments feliços, com en els més complicats. Durant el confinament, quan no podíem sortir de casa, la cultura es va bolcar amb la ciutadania per fer més lleugera una complicada situació que no havíem viscut mai.

Trobareu tota la informació relativa a aquesta iniciativa a través del web www.laculturaemtoca.cat, i a través dels seus perfils a les xarxes socials.

‘La cultura em toca’, la nova campanya per recolzar el sector cultural