La Creu Roja distingeix la labor solidària de la Fundació Damm
Fundació Damm 05 de juliol de 2023

El passat 29 de juny, la Creu Roja va celebrar “El Valor de les Empreses”, un esdeveniment amb el qual va voler realçar la labor de les empreses que han col·laborat estretament amb la Creu Roja de Catalunya durant els anys 2022 i 2023. Entre les entitats distingides a l’esdeveniment s’hi trobava la Fundació Damm, que va ser reconeguda pel seu compromís i aliança empresarial, i per la seva contribució a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides.

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm, va estar present a l’esdeveniment per recollir la distinció, la qual reflecteix l’estreta relació que uneix a ambdues entitats. I és que, des de fa anys, la Fundació Damm col·labora activament amb la Creu Roja donant suport a diversos projectes de l’entitat solidària.

El 2020, durant la crisi sanitària derivada de la COVID-19, la Fundació Damm va oferir un important suport al Pla Creu Roja RESPON, motiu pel qual va rebre la Distinció d'Honor de la Creu Roja de mans de Josep Quitet, president de Creu Roja a Catalunya.

L’any següent, la Fundació va continuar oferint ajuda a la Creu Roja, donant tovalloles i samarretes per satisfer les necessitats bàsiques de les persones a les quals l’organització humanitària presta atenció. El mateix any, també va patrocinar el I Torneig de Golf Solidari de la Creu Roja, en què es van aconseguir 10 tones d'aliments a favor del Pla Creu Roja RESPON.

Al juliol de 2022, la Fundació Damm va donar 10.000 litres de begudes isotòniques provinents de Font Salem a la Creu Roja de Catalunya, destinades a cobrir les necessitats bàsiques dels bombers i bomberes de la Generalitat de Catalunya durant la campanya contra incendis de l’estiu.

Més informació sobre la Creu Roja a www2.cruzroja.es

La Creu Roja distingeix la labor solidària de la Fundació Damm