La Consellera de Cultura ofereix una recepció per a les empreses distingides amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura
Cultura 09 de setembre de 2022

La consellera de Cultura, Natàlia Garriga, s’ha reunit aquest matí en una recepció institucional amb els representants de les empreses distingides amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura que atorga la Fundació Catalunya Cultura, i entre les quals es troba Damm.

La companyia va rebre aquest segell el març d’aquest mateix any, una distinció pionera en el seu àmbit que la Fundació Catalunya Cultura atorga en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, i que té l’objectiu de reconèixer aquelles empreses que donen suport a la cultura.

En aquest sentit, la consellera Garriga ha posat en valor les aliances entre el sector cultural i empresarial com a garantia de la sostenibilitat del sector cultural. “Vull agrair-vos el vostre compromís fent costat a la cultura com a eina de progrés, innovació i transformació social, i felicitar-vos per l’obtenció d’aquest segell que ho acredita”, i ha afegit: “A través d’aquest compromís feu possible que molts projectes culturals creixin, es consolidin i, el que és més important, siguin eines útils per al desenvolupament de les persones i el progrés de la societat”.

Àlex Galí, coordinador general de la Fundació Damm, ha assistit a la recepció, que ha tingut lloc al Palau Marc de Barcelona.

L’actiu paper de la companyia i de la Fundació Damm en l’àmbit cultural van ser claus en l’obtenció d’aquest reconeixement. En aquest sentit, cal destacar que l’any 2021, Damm i la seva Fundació van col·laborar amb més de 65 entitats, institucions i iniciatives culturals a Catalunya, tals com festivals de música, mostres de cinema, museus, festes populars o sales de teatre i de música, entre d’altres, amb l’objectiu d’acostar la cultura a la societat.

Per més informació sobre la Fundació Catalunya Cultura i el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura, podeu visitar la seva pàgina web

La Consellera de Cultura ofereix una recepció per a les empreses distingides  amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura