La Ciutat Esportiva de la Fundació Damm, protagonista del ‘Projecte Empresa’
Societat 23 de febrer de 2023

La Ciutat Esportiva de la Fundació Damm ha protagonitzat el “Projecte Empresa” dels estudiants del Màster en Marketing i Gestió Esportiva de Johan Cruyff Institute. Es tracta d’una activitat acadèmica que forma part del sistema d’avaluació del programa acadèmic de Johan Cruyff Institute i que respon a una triple finalitat: connectar els continguts dels diferents mòduls del curs per donar resposta a un repte real plantejat per una entitat del sector esportiu – en aquest cas el de la Ciutat Esportiva de la Fundació Damm-, potenciar el networking dels estudiants amb els professionals de la industria i la possibilitat que la solució oferta pugui ser implementada en un futur a través d’un conveni de pràctiques.

Àlex Galí, coordinador de la Fundació Damm, va presentar el projecte de la nova Ciutat Esportiva als estudiants. Una iniciativa que compta amb 30.000 metres quadrats de superfície a la muntanya de Montjuïc a Barcelona i que s’estrenarà a principis de 2024. Després de la fase d’anàlisi per part de l’alumnat, Àlex Galí va valorar les propostes dels i les estudiants, tenint en compte la idiosincràsia del Club de Futbol Damm – principal usuari de les instal·lacions – i totes les possibilitats que ofereix la seva nova ubicació a Montjuïc, una de les àrees de major tradició esportiva de Barcelona.

La Ciutat Esportiva de la Fundació Damm, protagonista del ‘Projecte Empresa’