Jorge Martínez s'acomiada del CP Damm
Esport 21 de desembre de 2018

Ahir el CP Damm va donar per finalitzada la temporada 2018 amb un berenar a les instal·lacions del Club RSC La Finca. Jugadors, jugadores, familiars, tècnics i responsables de la Fundació Damm es van reunir per desitjar unes bones festes i emplaçar-se per a la propera temporada. L'acte va servir, també, per acomiadar el que ha estat des de la seva creació el director esportiu del Club de Pàdel Damm, Jorge Martínez. Martínez no ha volgut tancar aquesta etapa sense abans honrar a tots els esportistes del CP Damm, amb els quals ha compartit tots aquests anys d'educació, formació, companyerisme i èxits esportius.

La Fundació Damm va crear l'any 2012 el Club de Pàdel Damm i Jorge Martínez va ser l'escollit per ocupar la seva direcció esportiva. Des del primer moment, Martínez va assumir com a seves les idees fundacionals del CP Damm en relació a la formació, l'educació i el respecte a través de la pràctica del pàdel, transmetent aquests valors als nostres esportistes. Després de tots aquests anys, Damm vol agrair molt sincerament a Jorge Martínez tot l'esforç i treball realitzat, que han permès que el Club de Pàdel Damm hagi obtingut no només èxits esportius, sinó també el reconeixement en la seva tasca formativa dels joves esportistes.

padel