Jessica Rodríguez, nova entrenadora del Juvenil Femení
Esport 27 de juliol de 2022

El Club de Futbol Damm ha donat la benvinguda a Jessica Rodríguez, que assumeix la direcció del Juvenil Femení després de la marxa de Laura ‘Pitu’ Romero. Exjugadora professional i entrenadora amb una llarga trajectòria internacional, Rodríguez s’incorpora a la Damm després d’ocupar càrrecs de responsabilitat en acadèmies de futbol i de treballar com a entrenadora d’elit al Japó, la Xina i Dinamarca. Com a entrenadora del B93 danès, va guanyar la lliga de segona divisió i va ascendir a primera.

A Espanya, Rodríguez va ser primera entrenadora del Rayo Vallecano a primera divisió i directora esportiva i entrenadora del Juvenil Preferent femení del Sabadell. Com a futbolista de primer nivell, la migcampista va competir tres anys a l’Espanyol i dotze al Sant Gabriel.

“Defensar aquest escut és un orgull i un privilegi”, ha declarat Jessica Rodríguez. “El CF Damm és un club amb una projecció molt gran. Tinc moltes ganes de posar-me les botes i començar a entrenar. El meu objectiu és que l’equip estigui al 100% totes les jornades”.

L’acompanyarà a la banqueta Judith Pérez, que torna al club després d’haver estat portera i capitana del CF Damm la temporada 2015/16. La jove badalonina, que en el seu dia va arribar al Club després de jugar nou anys a l’Espanyol, ha realitzat la seva formació acadèmica als Estats Units. Es va graduar en Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat de Montevallo, on va jugar a futbol durant quatre anys.

Pérez va completar els seus estudis amb un MBA en Direcció d’Empreses a la Universitat de Cumberland, on durant dos temporades va ser entrenadora assistent i entrenadora de porteres de l’equip universitari. Sis anys després, torna al Club per aportar el seu bagatge internacional a la banqueta del Juvenil Femení cerveser. “Tinc molta sort de poder tornar a casa”, ha expressat Judith Pérez. “Porto amb mi tot el que he après en aquests anys que he estat fora i em fa molta il·lusió tenir l’oportunitat de posar-ho en pràctica a la Damm i fer d’aquest equip una família. No podria haver triat un lloc millor”.

Jessica Rodríguez, nova entrenadora del Juvenil Femení