Jaume Alemany, Premi Nacional de Publicitat 2019
Fundació Damm 14 de novembre de 2019

El director de màrqueting de Damm ha estat reconegut amb el Premi Nacional de Publicitat 2019. El jurat ha considerat que Alemany era mereixedor del guardó “per la seva innovació, activisme de marca i compromís social, amb el qual ha aconseguit que la seva proposta comunicativa tingui alhora impacte empresarial i transcendència social”. El jurat també ha valorat “que ha aconseguit un posicionament de marca únic i diferencial gràcies a la construcció d’un territori de comunicació consistent al llarg d’una dècada amb un to fresc i proper, vinculant-lo a valors del territori, la cultura, la gastronomia, el paisatge i la sostenibilitat de Catalunya”.

L’acte es va celebrar ahir al Saló de Sant Jordi del Palau de la Generalitat i va comptar amb la presència del President de la Generalitat, Quim Torra. Els codirectors de la Fundació Damm i consellers de Damm, Ramon Agenjo i Ramon Armadàs, van ser presents a la cerimònia de lliurament del premi més important d’aquesta categoria en el nostre país.

El jurat també ha reconegut Ramon Besa, Cinto Niqui, Tomàs Alcoverro, la sèrie Merlí, el Crític, el Grup Segre i Mediapro en les diferents categories dels Premis Nacionals de Comunicació.

(Foto de família dels guardonats amb els Premis Nacionals de Comunicació | Jordi Bedmar)

alemany