Isidre Esteve, un exemple de superació
Esport 18 de gener de 2021

El pilot de ral·lies Isidre Esteve és notícia perquè ha completat amb èxit el Dakar 2021, ocupant la 28a posició a la classificació general. A la seva arribada a Barcelona, Esteve ha comentat la seva participació a l’edició d’enguany: “El repte era ser competitius i ho hem sigut, encara que no tot el que voldríem, però l’esport és així. Durant algunes etapes hem rodat dins del 15 primers i d’altres dies, en canvi, hem tingut problemes, però això és normal dins d’una carrera”.

Esteve, que va quedar en cadira de rodes el 2007 després de patir un greu accident, ha demostrat sempre ser un dels pilots més competitius i ha comentat, en clau de futur, que “és inevitable pensar en la nostra propera participació i ja ho parlàvem amb els meus companys d’equip. Crec que és bo perquè vol dir que ja tenim en ment millorar al Dakar 2022”.

La Fundació Damm col·labora amb Isidre Esteve a través de la seva fundació homònima, que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb lesió medul·lar utilitzant l’esport com a eina de motivació i contribuint a la investigació mèdica. Un dels projectes de la Fundació Isidre Esteve és el coixí intel·ligent Nubolo, que ajuda a milions de persones amb problemes de mobilitat a romandre assegudes sense patir llagues de pressió, i que el propi Esteve prova en condicions extremes al Dakar.

Isidre Esteve, un exemple de superació