Isidre Esteve presenta l’equip que participarà al proper Rally Dakar 2021
Esport 15 de desembre de 2020

El pilot de rallies Isidre Esteve -que el 2007 va patir un greu accident que el va deixar en cadira de rodes- ha presentat l’equip Repsol Ral·li Team amb el qual participarà en el proper Dakar que arrenca el 3 de gener a l’Arabia Saudí.

Juntament amb el seu copilot, Txema Villalobos, i en una roda de premsa retransmesa via streaming, Esteve va confirmar la seva participació en el sisè ral·li i va explicar les novetats de l’equip i la competició. El seu objectiu, segons confirmava el propi Esteve, és “donar el màxim per quedar al top 10” amb un Toyota Hilux i un gran equip de suport al darrera.

A l’anterior edició 2020, Esteve es va retirar per un incumpliment reglamentari després d’una averia. Al 2019 i 2018 va assolir la posició 21 i el 2017 va quedar en la 34a posició després d’una llarga absència per la lesió ocasionada per les llagues per pressió patides en la seva primera edició en cotxe, el 2009, on va aconseguir la 81a posició al podi.

La Fundació Damm col·labora amb la Fundació Isidre Esteve, entre d’altres projectes, en la comercialització del seu coixí intel·ligent Nubolo, que ajuda a milions de persones amb problemes de mobilitat a romandre assegudes sense patir llagues de pressió, les quals van ocasionar al mateix Esteve les lesions que el van portar a no competir durant uns anys. El 2019, la Fundació Damm va col·laborar amb el pilot en la seva participació al Ral·li Dakar on va poder provar personalment el seu coixí en situacions extremes.

Isidre Esteve presenta l’equip que participarà al proper Rally Dakar 2021