Isidre Esteve finalitza el seu divuitè Rally Dakar
Esport 18 de gener de 2023

Isidre Esteve ha completat les 14 etapes que conformaven els 8.549 km del Rally Dakar 2023, una de les proves més extremes del món. El pilot, acompanyat per Txema Villalobos y la resta d’integrants del Repsol Toyota Rally Team han tornat a casa amb ganes de seguir millorant i amb la mirada posada en la propera edició de la cursa, que se celebrarà al 2024.

L’objectiu del pilot per al Rally Dakar 2023 era ambiciós: millorar la 21 posició que havia aconseguit el 2018 i 2019 i acabar entre el top 15 i el top 20. Tanmateix, una avaria elèctrica a tres dies de la final els va allunyar del seu propòsit. L’equip va finalitzar el Rally en la 24a posició entre els cotxes de la categoria T1, i en la posició 34 del rànking absolut.

Tanmateix, el seu balanç del Dakar 2023 és positiu: “Hem intentat estar el més amunt possible, i hem lluitat per aconseguir-ho i per superar-nos. Tornem a casa sabent que hem fet tot el que hem pogut, i això ja ho podem comptar com a èxit”, assegurava Isidre Esteve. Ara, el pilot ja està pensant en com preparar-se per tornar més fort el 2024 i aconseguir col·locar-se entre els 20 primers.

La Fundació Damm col·labora amb Isidre Esteve a través de la seva fundació, que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb lesió medul·lar, utilitzant l’esport com a eina de motivació i contribuint a la investigació mèdica. Un dels projectes de la Fundació Isidre Esteve és el coixí intel·ligent Nubolo, que ajuda a milions de persones amb problemes de mobilitat a romandre assegudes sense patir llagues de pressió, i que el propi Esteve prova en condicions extremes al Dakar.

Isidre Esteve finalitza el seu divuitè Rally Dakar