Isidre Esteve completa el seu catorzè Dakar
Esport 18 de gener de 2022

Isidre Esteve ha completat amb resultats satisfactoris les 13 etapes que conformen els 8.400 quilòmetres d’una de les proves més extremes del món: el Rally Dakar.

El pilot d’Oliana i la resta d’integrants del Respol Rally Team (Txema Villalobos, Lidia Guerrero, David Pigem, Carles Méndez i Albert Soler) han aconseguit la setzena posició entre els T1.1 (4x4 dièsel/benzina), la cinquena entre els T1 amb roda petita i la vint-i-setena a la general de cotxes.

A la seva arribada a l’aeroport de Barcelona, Esteve −que va quedar en cadira de rodes el 2007 després de patir un greu accident−, valorava positivament la participació de l’equip a la prova: “Naturalment que estem contents d’aquest Dakar. Acabar sempre és positiu, i més havent completat totes les etapes i tots els Way Points (punts de pas)”. A més, afegia que “tenim el resultat que mereixem, i marxem d’aquest Dakar sabent què hem de fer per millorar i seguir sent competitius per estar amb el grup de davant”.

La Fundació Damm col·labora amb Isidre Esteve a través de la seva fundació, que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb lesió medul·lar, utilitzant l’esport com a eina de motivació i contribuint a la investigació mèdica. Un dels projectes de la Fundació Isidre Esteve és el coixí intel·ligent Nubolo, que ajuda a milions de persones amb problemes de mobilitat a romandre assegudes sense patir llagues de pressió, i que el propi Esteve prova en condicions extremes al Dakar.

Isidre Esteve completa el seu catorzè Dakar