Isidre Esteve, 21è classificat al Rally Dakar
Esport 21 de gener de 2019

El pilot català Isidre Esteve ha tornat a casa des del Perú, on ha disputat el seu quart Dakar en categoria de cotxes. El d’Oliana s’ha classificat en la 21a posició d’un ral·li “extremadament dur”, segons el mateix Isidre.

A l’aeroport, en l’arribada a Barcelona, l’esperaven familiars i amics entre els quals es trobaven Ramon Armadàs i Ramon Agenjo, patrons-directors de la Fundació Damm. La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb la Fundació Isidre Esteve, i en especial en el projecte del coixí intel·ligent que s’ha tornat a provar amb èxit en aquesta edició del Dakar.

Isidre Esteve i el seu equip han superat els 5.000 quilòmetres de cursa disputats íntegrament al Perú. Tot i la dificultat d’aquesta edició, l’olianenc només pensa a tornar a disputar la prova més dura del món l’any 2020.

dakar