Impulsem les arts escèniques de la mà de l’Atlàntida de Vic i el Festival Temporada Alta
Cultura 17 de octubre de 2017

L’acord entre Fundació L’Atlàntida de Vic i el Festival Temporada Alta amb la Fundació Damm s’allargarà un any més per seguir consolidant l’aposta d’ambdues entitats per fomentar i impulsar la cultura del nostre país.

L’Atlàntida gestiona el Centre d’Arts Escèniques d’Osona i l’Escola de Música i Conservatori de Vic programant activitats musicals, teatrals, artístiques, culturals i educatives. Per la seva part, el Festival Temporada Alta és el festival d’arts escèniques que se celebra a les ciutats de Girona i Salt durant els mesos d’octubre, novembre i desembre. Al llarg de la seva història ha guanyat el reconeixement del sector, del públic i de la premsa especialitzada.

Temporada Alta