Guillem Naranjo, entre els premiats en la 8a Gala de les Estrelles
Esport 04 de desembre de 2019

L’excerveser Guillem Naranjo va guanyar el Premi Esport3 al Millor Gol del futbol català gràcies al golàs des del mig del camp que va marcar amb la samarreta de la Damm contra l’Atlètic Segre. El davanter es va endur el guardó en la 8a Gala de les Estrelles del Futbol Català, que va coronar Gerard Piqué i Aitana Bonmatí, futbolistes del FC Barcelona, Millor Jugador i Millor Jugadora de la temporada 2018/19.

Com marca la tradició, l’acte es va celebrar a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm amb la presència de personalitats destacades del món de l’esport, la política i la societat catalana. El director de la Fundació Damm i conseller de Damm, Ramon Agenjo, i el president de la Federació Catalana de Futbol, Joan Soteras, van ser els amfitrions de l’esdeveniment anual més important del futbol català, que també va comptar amb l’assistència del president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu.

Gerard Piqué, campió de lliga amb el club blaugrana, va declarar que “quan em poso la samarreta del Barça compleixo un somni. Mentre gaudeixi, m’agradaria seguir aquí. Quan no pugui jugar aquí, ho deixaré”. Aitana Bonmatí, que va ser finalista de la Lliga de Campions i va disputar el Mundial absolut amb la selecció espanyola, va expressar que “m’he assentat en el primer equip i he fet una bona temporada. El premi que rebo valora l’esforç que he realitzat des de fa molts anys”.

Pep Guardiola va ser distingit com a Millor Entrenador pels quatre títols que va guanyar la temporada passada amb el Manchester City, i Riqui Puig (FC Barcelona) i Laia Aleixandri (Atlètic de Madrid) van rebre el Premi a Jugador i Jugadora amb més projecció. Gerard Deulofeu, Alèxia Putellas i Xavier Estrada Fernández van ser alguns dels altres guardonats.

El Premi del Jurat va reconèixer el RCD Espanyol pel seu retorn a competicions europees després de 12 anys, i Alfons Álvarez Izquierdo per la seva trajectòria en l’arbitratge.

pique aitana bonmati