Gran festa a la presentació dels equips del CF Damm
Esport 04 de setembre de 2017

L’Antiga Fàbrica va acollir la presentació dels equips del CF Damm de la temporada 2017/18. Ramon Agenjo va exercir d’amfitrió i va saludar un per un a tots els integrants del Club.

El passat 4 de setembre es va celebrar la presentació oficial de tots els equips del Club. Amb la presència del president Ramon Agenjo i del president d’honor Josep Barcons, els 14 equips es van reunir al pati de l’Antiga Fàbrica per dirigir-se junts a la zona de la xemeneia, on els esperaven 5 food trucks que van cuinar expressament per la presentació. Hamburgueses ecològiques, botifarres de pagès, ‘burritos’ mexicans, un ‘hot dog’ vegà, patates braves i gelats de Rodilla van ser les estrelles de la jornada gastronòmica-festiva, sempre acompanyats dels grans productes de la companyia.

Després de gaudir d’un bon berenar, els jugadors es van anar dirigint a diferents zones de l’Antiga Fàbrica per fer-se les fotos individuals i d’equip, per participar en un concurs sobre les Regles de joc que els podia portar a Port Aventura, i per conversar de manera distesa amb el president del Club. Agenjo els va donar la benvinguda i va explicar breument la filosofia cervesera envers el futbol formatiu, remarcant més important és estudiar”, afegint: “volem guanyar campionats i volem jugar molt bé, però el primer que volem és que vosaltres contribuïu a fer un món millor i més just”.

Un cop finalitzada una vetllada que va servir perquè tècnics, jugadors, direcció del club i familiars compartissin impressions, el CF Damm va donar per inaugurada la campanya 2017-2018.

equips CF Damm