The Gospel Viu Choir, al Palau de la Música
Cultura 12 de març de 2018

El passat 12 de març, companys i companyes de Damm van poder gaudir de l’espectacle que va oferir The Gospel Viu Choir, un grup liderat per Moisès Sala que és considerat un referent del gòspel nacional i europeu. El conjunt català va presentar Reload, un espectacle vital amb una gran dosi de virtuosisme musical i coral. Durant l’hora i mitja que va durar el concert, el públic que es va aplegar al Palau de la Música va poder gaudir de la capacitat interpretativa i vocal dels seus membres i de la solidaritat de tot el grup: els beneficis de l’actuació es van destinar al projecte Invulnerables de Sor Lucia Caram.

Els dos-cents convidats de la Fundació Damm van poder gaudir d’aquest espectacle i d’un sopar al Foyer, l’espai modernista del Palau, gràcies a la col·laboració que la Fundació manté amb la institució de la música catalana.

gospel