Gala Salvador Dalí, al MNAC
Cultura 22 de setembre de 2018

Una cinquantena de treballadors de Damm van tenir l’oportunitat d’assistir a l’exposició “Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol” al Museu Nacional d’Art de Catalunya el passat 21 de setembre.

Els membres de Damm van poder gaudir d’una visita guiada a la primera exposició internacional dedicada a Gala, musa i companya de Dalí i figura clau de les avantguardes del segle XX.

A través de les obres exposades al museu, els visitants van apreciar els canvis en la imatge i el caràcter de Gala, una dona freda i distant, però alhora disciplinada davant les peticions de Dalí, i el seu paper essencial en el desenvolupament artístic del pintor català.

Els convidats de la Fundació Damm van ser acomiadats amb un piscolabis dins el recinte del MNAC un cop finalitzada la visita.

(Fotografia: Fundació Damm / Autor: Jordi Play)

mnac