Exjugadors del CF Damm ajuden a la plantilla del Juvenil A a afrontar el seu futur professional
Esport 17 de maig de 2022

Un dels objectius del Club de Futbol Damm és preparar els seus jugadors i jugadores per continuar amb la seva progressió més enllà de la seva estada al Club. Per aquest motiu, el passat 11 de maig el Club va organitzar una xerrada amb cinc exjugadors del primer equip per tractar els aspectes que es trobaran els actuals jugadors del Juvenil A a partir d’ara, quan es troben a només dos partits de finalitzar la seva formació al futbol base i a la Damm.

Els futbolistes Marc Navarro (integrant del Juvenil A la temporada 2013/14), Arnau Campeny (2014/15), Kilian Durán (2014/15 i 2015/16), Sergi Besonias (2016/17 i 2017/18) i Ramon Terrats (2018/19) van compartir les seves experiències personals i van donar consells per orientar als jugadors del Juvenil A en un moment d’inquietud, on han de valorar molts elements per triar un bon destí futbolístic per a la següent temporada.

La varietat dels perfils convidats va contribuir a mostrar les diverses opcions existents més enllà del futbol base, ja sigui dins el futbol professional, el futbol amateur, o des d’una aproximació més centrada en els estudis universitaris. Experiències diferents però que han fet créixer i madurar als exjugadors, i que han ajudat a l’actual plantilla a veure més clar el ventall de possibilitats que se’ls obre en aquesta nova etapa.

Podeu veure un vídeo resum de la xerrada aquí.

El Club de Futbol Damm va ser el primer gran projecte social i esportiu de Damm i l'origen de la Fundació Damm. Fundat el 1954 a Barcelona per un grup de treballadors de Damm que volien motivar la joventut del barri en què s'ubica l'Antiga Fàbrica Estrella Damm, el Club de Futbol Damm, ara ja integrat dins els projectes socials de la Fundació, continua mantenint intocable el seu esperit fundacional: formar i educar joves esportistes i ajudar-los en el seu desenvolupament com a futbolistes i com a persones.