Èxit de la Gala People in Red contra la Sida
Societat 20 de novembre de 2018

La gala es va celebrar el 19 de novembre al MNAC amb l'objectiu de recaptar fons per a la investigació en la prevenció i cura del virus VIH. La Fundació Damm va ser un dels col·laboradors principals de l’esdeveniment.

La Fundació Lluita contra la Sida i el seu ambaixador, Jesús Vázquez, van organitzar una gala benèfica a la qual van acudir més de 800 assistents, entre els quals van destacar la presència de Martina Klein, Àlex Corretja, Vanesa Lorenzo, Carles Puyol, Denis Suárez, Ona Carbonell, Àngel Llàcer, Mario Vaquerizo, Bibiana Fernández, Aldo Comas, Macarena Gómez, Los Javis, Juan Avellaneda, Pelayo Díaz, Antonia Dell’Atte, Risto Mejide i Laura Escanes, entre d’altres.

L'acte va comptar amb escenes d'humor per part de Carlos Latre, Juan Carlos Ortega, Xavier Sardà i Los Morancos, actuacions musicals d'Antonio Orozco, Amaia, Alfred Garcia i Ana Guerra, i un concert de David Bisbal com a tancament. El sopar va ser servit per quatre xefs estrella Michelin sota la direcció de Nando Jubany amb l'objectiu de recaptar fons i oferir al públic una experiència gastronòmica solidària.

La Fundació Lluita contra la Sida ha aconseguit reunir un total de 720.126 euros fins a la data d'avui. Un recapte que se suma als 6 milions d'euros obtinguts al llarg de les vuit edicions anteriors, i en les quals la Fundació Damm ha estat col·laborant des de ben prop.

red