Èxit de la Fundación También en el Campionat d’Espanya de Vaquèira
Esport 11 de abril de 2019

Durant la primera quinzena del mes d’abril es va celebrar a Baqueira-Beret la Copa d’Espanya d’Esquí Alpí i d’Snowboard Trofeu Fundación Serra (5 i 6 d’abril) i el Campionat d’Espanya (8 i 9 d’abril), en les modalitats d’eslàlom i gegant. Organitzada per l'ONCE, en col·laboració amb la Federació Espanyola d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FEDDF) i el Centre d’Esports Deportes d’Hivern Adaptats (CDIA), la prova va reunir als millors esportistes de l’esquí adaptat estatal.

L’equip va aconseguir un total d’11 medalles al Campionat d’Espanya i 5 títols de campions de Copa. La Fundació Damm juntament amb Cetursa Sierra Nevada, L’Oréal Paris i Santiveri són les entitats que recolzen aquest equip liderat per Teresa Silva, presidenta de la Fundación También.

tambien