Estrella Damm, protagonista de la nova edició de la ‘Business case competition 2021’ de CUNEF
Societat 09 de abril de 2021

En el marc de la col·laboració entre la Fundació Damm i el Colegio Universitario de Estudios Financieros (CUNEF), Damm protagonitza una nova edició de la Business case competition 2021, una competició acadèmica impulsada pel centre acadèmic, en la qual més de 300 alumnes de grau analitzaran el cas proposat per Damm: “Cas Estrella Damm: estratègia als Estats Units”.

El passat dimecres 7 d’abril es va celebrar la presentació del cas a la seu de CUNEF a Madrid. Álvaro Cuervo, president de CUNEF, va obrir l’acte i va donar pas a Demetrio Carceller Arce, president de la Fundació Damm i president executiu de Damm, i a Jaume Alemany, director de Màrqueting, Exportació i Comunicació de Damm, els quals van destacar la importància d’impulsar iniciatives d’aquest tipus en les quals convergeixen educació, innovació i creativitat. Isabel Negra, Brand Manager d’Estrella Damm, i Guillem Castellà, director d’Exportació de Damm, van presentar el cas que l’alumnat haurà de resoldre en un termini de quatre dies.

El proper 18 d’abril es donaran a conèixer els tres equips finalistes, els quals presentaran les seves propostes davant d’un jurat integrat per membres del col·legi i representants de Damm el 21 d’abril. La companyia oferirà als integrants dels tres equips la possibilitat de viure una experiència professional real, incorporant-se a un programa de pràctiques i coneixent de primera mà les instal·lacions i l’equip directiu.

Aquesta iniciativa s’emmarca en l’acord de col·laboració entre la Fundació Damm i CUNEF, pel qual l’entitat es converteix en col·laboradora institucional del centre acadèmic. Aquest acord estableix la col·laboració de la Fundació en activitats educatives i d’investigació aplicada de CUNEF, així com el desenvolupament d’iniciatives conjuntes per contribuir al desenvolupament de les persones.