Els Jocs Florals de Canprosa
Cultura 20 de octubre de 2018

Companys i companyes de Damm s’ho van passar d’allò més bé veient l’espectacle teatral “Els Jocs Florals de Canprosa” de Santiago Rusiñol. L’obra, adaptada i dirigida per Jordi Prat, es va veure a la Sala Gran del Teatre Nacional de Catalunya. La Fundació Damm, gràcies a l’acord de col·laboració amb el TNC, va poder convidar prop de 300 membres de la família Damm.

L’obra de Rusiñol va provocar un cert enrenou quan es va estrenar el 1902. Ara, un segle després, el text adaptat per Jordi Prat ha convertit “Els Jocs Florals de Canprosa” en una comèdia musical delirant que permet a l’espectador riure, reflexionar i comparar situacions d’ambdues èpoques.

A la mitja part, els convidats de la Fundació Damm van poder degustar la nostra cervesa i diversos entrepans. A més, un cop finalitzada l’obra, els actors, actrius, músics, cantants i tècnics d’“Els Jocs Florals de Canprosa” també van compartir espai, cervesa i viandes amb Ramon Agenjo i Ramon Armadàs, que els van fer arribar els elogis de part de tots els assistents.

(Fotografia: Fundació Damm / Autor: Jordi Play)

jordi play