El Torneig XAP de pàdel solidari recapta 70.743 €
Societat 04 de desembre de 2017

El passat 4 de desembre es va fer el lliurament simbòlic de la recaptació del torneig solidari a l’Hospital Sant Joan de Déu per a la construcció del ‘Pediatric Cancer Center’.

El Torneig XAP de pàdel solidari es va celebrar a les instal·lacions de l’Stars Padel a principis d’octubre, però no va ser fins al 4 de desembre que es va celebrar el protocol·lari lliurament del taló a l’Hospital Sant Joan de Déu.

L’acte va comptar amb la presencia de Fernando Belasteguin i Carles Puyol, padrins del torneig; Manel del Castillo, gerent de l’Hospital Sant Joan de Déu; Xavi Aguilar, organitzador del torneig; i Carles Domènech, representant de la Fundació Damm. Es va aprofitar l’acte per jugar un ProAm on els participants es van dividir en dos equips: equip Bela i equip Puyol. En aquesta exhibició hi van participar els mateixos Belasteguin i Puyol i d’altres personalitats del món de l’esport com Pablo Lima, Enric Masip, Albert Luque i Jesús M. Angoy o els nostres companys de la Fundació, Àlex Galí i Jan Valls.

XAP