El Teatre-Auditori de Sant Cugat celebra el seu 30è aniversari
Cultura 26 de setembre de 2023

Ahir al vespre, el Teatre-Auditori de Sant Cugat va celebrar el seu 30è aniversari, en un esdeveniment on hi van participar artistes, públic i totes les persones i col·laboradors que els han acompanyat al llarg dels anys. Sota el lema “30 anys compartint passions”, la festa d’aniversari va posar punt i final a una setmana de programació especial per commemorar els seus 30 anys d’història, durant la qual ha portat produccions com “El Gegant del Pi”, dirigida i interpretada per Pau Vinyals, “Júnior”, de Joel Joan i Hèctor Claramunt, “Bona Gent” amb Quim Masferrer, “Hamelí” de Xip Xap Teatre, o la música de Pau Vallvé, entre d’altres.

Durant l’acte, el Teatre-Auditori de Sant Cugat va expressar el seu agraïment als mecenes i col·laboradors que han donat suport a l’entitat, entre els quals es troba la Fundació Damm. En representació de la nostra entitat, hi van estar presents Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm, i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació. A l’acte també hi van assistir representants i autoritats locals, com Josep Maria Vallès, alcalde de Sant Cugat del Vallès.

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, amb l’alcalde de Sant Cugat del Vallès, Josep Maria Vallès,

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm i Àlex Galí, coordinador general de la Fundació, amb l’alcalde de Sant Cugat del Vallès, Josep Maria Vallès.

L’esdeveniment va servir també per donar el tret inaugural a la nova temporada, que, un any més, oferirà una completa varietat de propostes culturals, musicals i teatrals.

La Fundació Damm col·labora des de fa anys amb el Teatre Auditori de Sant Cugat, un espai fundat el 1993, amb la voluntat de dotar la ciutat de Sant Cugat del Vallès d’una oferta cultural estable de qualitat i, alhora, oferir diferents serveis culturals i educatius al municipi. 30 anys més tard, el Teatre-Auditori segueix essent un valuós centre d’intercanvi de valors i d’experiències en camps tan diversos com el teatre, la dansa, la música, l’òpera, el circ, la poesia i la màgia, i amb espectacles de reconegut prestigi mundial i interpretacions per part de primeres figures del món artístic i cultural.

Més informació a www.tasantcugat.cat.

El Teatre-Auditori de Sant Cugat celebra el seu 30è aniversari