El pont de la Immaculada es viu al Reial Club de Polo
Esport 10 de desembre de 2017

Més de 1.200 joves d’entre 8 i 15 anys es van aplegar a les instal·lacions del Reial Club de Polo de Barcelona per participar en un dels tornejos d’hoquei herba amb més prestigi d’Europa: el Torneig Internacional de la Immaculada, en el que hi van participar 106 equips de set països diferents.

En aquesta edició es va intensificar el component solidari del torneig, amb la col·laboració amb l’Associació Karuna (promou l’ajuda al tercer món) i Mua Solidaris (associació que lluita contra la leucèmia infantil). A més, es va impulsar de nou el torneig d’hoquei inclusiu. En aquesta categoria d’Hoquei + el vencedor va ser l’equip holandès del Cheese Heads. La campiona olímpica del ‘92 amb la selecció espanyola i exentrenadora del RC Polo, Maribel Martínez de Murguia, va ser la padrina del torneig.

RCPB torneig inmaculada