El Juvenil A gaudeix d'una jornada lúdica a l'stage de Puigcerdà
Esport 31 de juliol de 2018

El Juvenil A de Martín Posse ha viscut un dia d’esbarjo a Puigcerdà per trencar amb la rutina diària en la seva tercera setmana de treball. Després de la primera sessió d’entrenament, la plantilla cervesera s’ha desplaçat a les instal·lacions del Club de Golf Sant Marc per gaudir d’una classe pràctica de golf a càrrec de Vicente Chaves. Els jugadors i els membres de l’staff han pogut practicar el seu drive sota l’atenta mirada del president del Club Ramon Agenjo.

Per recuperar forces i completar les activitats del dia, l’expedició ha dinat al restaurant Ca l’Eudald, acompanyada pel president Ramon Agenjo, el president d’Honor, Josep Barcons, el cap dels Serveis Mèdics, Dr. Carlos Barcons, el director esportiu Albert Puigdollers, el màna-ger esportiu dels equips de la Fundació Damm, Carles Domènech, i el coordinador general de la Fundació Damm, Àlex Galí.

En acabar el dinar de família, el Juvenil A ha tornat al Campus Cerdanya de Puigcerdà, com-plex on seguirà concentrat durant tota la setmana amb l’objectiu d’ultimar la preparació física de cara a l’inici de temporada i fomentar la cohesió del grup i el companyerisme. Els de nois de Martin Posse jugaran un partit amistós el proper divendres a Andorra la Vella contra el FC Andorra.

golf