El Juvenil A del Club de Futbol Damm es classifica per a la Copa del Rei per segon any consecutiu
Esport 12 de desembre de 2022

Ahir a la tarda, el Juvenil A del Club de Futbol Damm va tornar a fer història després de classificar-se per segon any consecutiu per a la Copa del Rei, on jugarà amb els millors equips juvenils del futbol espanyol. Una fita aconseguida després d’enfrontar-se com a equip visitant contra el CD Ebro, en un partit complicat que va acabar amb el marcador 0 – 0.

L’empat va ser suficient per obtenir el punt que necessitaven els jugadors de Sergio García per certificar la seva participació a la pròxima edició de la Copa del Rei. El fred, la pressió de l’afició local i l’estat de la gespa del camp del CD Ebro no ho van posar gens fàcil als jugadors del CF Damm, que, tot i així, van portar la iniciativa del joc en tot moment. Amb la jornada d’ahir, ja són sis els partits seguits que el Juvenil A acumula sense gols encaixats a la seva porteria i el desè partit consecutiu del que l’equip cerveser en surt invicte.

La primera eliminatòria de la Copa del Rei ja té data: se celebrarà el cap de setmana del 7 i 8 de gener de 2023. Tanmateix, haurem d’esperar almenys una setmana més per a saber qui serà el rival al que s’enfrontarà el primer equip del CF Damm en el primer partit de la competició.

Sobre el CF Damm

Fundat el 1954, el Club de Futbol Damm és el primer gran projecte social i esportiu de Damm i l'origen de l'actual Fundació Damm. És una entitat 100 % formativa: tots els seus jugadors i jugadores tenen menys de 19 anys i gaudeixen d'una beca que cobreix les despeses derivades de la pràctica esportiva. Al llarg d'aquests anys de trajectòria, el prestigi del CF Damm no ha parat de créixer, mantenint intocable el seu esperit fundacional: formar i educar joves esportistes i ajudar-los en el seu desenvolupament com a futbolistes i com a persones.