El Juvenil A completa la pretemporada amb un stage a Puigcerdà
Esport 14 de agost de 2019

El primer equip cerveser ha realitzat una estada de nou dies al Campus Cerdanya per preparar l’inici de la temporada. Com marca la tradició, els vermells es van desplaçar a Puigcerdà, on van treballar dobles sessions d’entrenament diàries en un entorn idíl·lic per practicar esport.

A banda d’entrenar, els jugadors i membres del cos tècnic van gaudir d’una jornada lúdica amb una pràctica de golf al Club de Golf Sant Marc. A continuació, l’expedició cervesera va dinar al restaurant Ca l’Eudald acompanyada pel president Ramon Agenjo, el president d’Honor, Josep Barcons, el cap dels Serveis Mèdics, Dr. Carlos Barcons, el director esportiu Albert Puigdollers, el mànager esportiu dels equips de la Fundació Damm, Carles Domènech, i el coordinador general de la Fundació Damm, Àlex Galí.

El Juvenil A de Luis García va tancar l’stage de Puigcerdà amb una victòria contra el Juvenil B amb gols de Riera, Suaibo (penal), Poch, Víctor, Tijan, Genís i Serradell. Després de l'amistós, tots dos equips, amb els respectius membres del cos tècnic, van compartit un dinar a les instal·lacions del Campus Cerdanya abans d’emprendre el viatge de tornada a Barcelona.

stage