El CP Damm tanca la Temporada 2016 amb molts èxits esportius
Esport 01 de febrer de 2017

El CP Damm va celebrar l’acte de cloenda de la temporada 2016 a les instal·lacions del Reebok Sports Club La Finca.

Per primer cop a la història del CP Damm es va organitzar un acte per celebrar el final de la temporada. Les instal·lacions triades van ser les del Reebok Sports Club La Finca, seu dels entrenaments del grup d’esportistes més joves de l’entitat. L’acte va servir també per reunir a tots els jugadors, jugadores i tècnics en un mateix emplaçament, ja que el CP Damm té tres seus d’entrenament: La Finca, el Club Star Vie de Collado Mediano, on entrenen els infantils i els cadets, i les instal·lacions del Club 2.0, on treballen els júniors. Durant l’acte es van dur a terme una sèrie de jocs i un berenar per celebrar l’exitosa temporada des del punt de vista esportiu però, sobretot, es va valorar molt positivament el respecte en el compliment per part de tots els esportistes, tècnics i familiars de les normes d’esportivitat, solidaritat i educació que han de prevaldre per sobre dels èxits esportius.

El CP Damm tanca la Temporada 2016 amb molts èxits esportius