El CP Damm, protagonista als Premis FMP
Esport 12 de desembre de 2019

El Club de Pàdel Damm va rebre dimarts passat el trofeu al ‘Millor Club de Competició’ en el transcurs de la I edició dels Premis FMP que organitza la Federació Madrilenya de Pàdel. El CP Damm s’ha distingit aquesta temporada per la victòria en el Campionat d’Espanya Absolut, tant en categoria masculina com femenina, i pel Campionat de Madrid de 1a categoria.

En els campionats de menors, el club que dirigeix esportivament Manu Pascual va aconseguir el títol de Campió d’Espanya de 3a categoria i va ascendir a 2a. Així mateix, l’equip Infantil i Cadet del nostre Club van obtenir un merescut subcampionat d'Espanya.

Durant l’acte, el nostre jugador David Gala (subcampió de món, tercer d'Espanya i campió de Madrid), va rebre el premi a millor jugador de la Comunitat de Madrid menor de 18 anys.

CP