El CP Damm es proclama Campió d’Espanya Absolut a La Nucía
Esport 01 de maig de 2017

El CP Damm, coordinat per Cristóbal Bohorquez i dirigit per Ramiro Choya, ha debutat a nivell professional en aquest Campionat d’Espanya per equips de Primera Categoria que es va celebrar el cap de setmana del 10, 11 i 12 de març al País Valencià. L’aposta per aquest equip format, entre d’altres, amb alguna de les principals figures del circuit professional World Padel Tour, com Paquito Navarro, Daniel ‘Sanyo’ Gutiérrez o Javier Limones, ha estat un èxit absolut. Aquest equip ha aconseguit el títol després de superar a la gran final al Guillem Export Pádel Xeresa per un ajustat 3-2. L’equip de la comarca de la Safor va ser la gran revelació del campionat plantant-se a la final després d’eliminar a equips tan importants com el Real Club de Polo de Barcelona o el Club Arena Entrena Pàdel, guanyador del campionat en categoria femenina.

El CP Damm es proclama Campió d’Espanya Absolut a La Nucía