El Club de Pàdel Damm triomfa en el Campionat d'Espanya per Equips Infantil i Júnior
Esport 18 de novembre de 2022

El cap de setmana passat, els equips Infantil i Júnior del Club de Pàdel Damm van competir al Campionat d'Espanya per Equips Infantil i Júnior, celebrat a Mèrida entre l'11 i el 13 novembre. Després de tres dies d'intensos partits, els jugadors i jugadores del Club van aconseguir fer-se amb el títol de Campions d'Espanya en 1a Categoria Júnior, i Subcampions d'Espanya en la 2a Categoria Júnior i la 1a Categoria Infantil.

En total, 49 equips i més de 450 jugadors i jugadores es van donar cita a les pistes del Club de Pàdel Mèrida per a aconseguir el títol de Campions/es d'Espanya per Equips a les categories Infantil i Júnior.

A la 1a categoria Júnior, el CP Damm A –integrat per Dani Santigosa, Enzo Jensen, Alejandro Jerez, Elena de la Rosa, Yraya Carnisser, Andrés Fernández, Carlos del Pic, Claudia Jensen i María Castañera– que partia com a segon cap de sèrie, va aconseguir imposar-se al Es+Pádel Mérida a la gran final, fent-se amb el títol de Campions d'Espanya per Equips.

Campeones de España por Equipos Junior

A la categoria Infantil, tant el CP Damm A com el CP Damm B van acabar el campionat com a Subcampions d'Espanya per Equips. El CP Damm A de 1a categoria –que comptava en la seva plantilla amb els jugadors Izan Ranera, Manuel Castaño, Izan Violero Manuel Huete, Javier García, Leyre Montañez, María Arteaga, León Ortega i Kaori Peco– es va enfrontar en la final del torneig amb el Club Pàdel Center Plasticband A, deixant el marcador 2 a 1 a favor del Center Plasticband A.

Subcampeones de España Infantil A

D’altra banda, els guanyadors del títol i trofeu de Subcampió d'Espanya en 2a Categoria Infantil i integrants del CP Damm B van ser Daniel Sánchez, Óscar Ortega, Covadonga Verdejo, Pedro Ortigosa, Aaron García, Nicolás Fernández, Paula Ferrán, Alejandro Alonso i Valeria García. L'infantil de 2a Categoria no va aconseguir imposar-se al CD La Calçada a la final del campionat, però, a més del títol de subcampió, va aconseguir l'ascens de categoria i a partir de l'any que ve competirà a primera.

Subcampeones de España Infantil B

Sobre el CP Damm

El Club de Pàdel Damm, amb seu en el Club Maspadel de Las Rozas (Madrid), és un dels projectes propis de la Fundació Damm, junt amb el Club de Futbol Damm i l'Arxiu Històric de Damm.

Des de la seva creació en 2012, el Club de Pàdel Damm s'ha convertit en un referent del pàdel formatiu espanyol. El Club té un dels planters més importants d'Espanya, format per un equip de jugadores i jugadors d'entre 10 a 18 anys i dirigit per un equip tècnic que prioritza l'esforç, el respecte, el joc net, l'esportivitat i la companyonia. La seva aposta per prioritzar la formació dels seus jugadors i jugadores per sobre dels resultats ha portat al Club a destacar en el panorama del pàdel nacional i convertir-se en un dels planters més importants d'aquest esport en molt pocs anys.