El Club de Pàdel Damm trasllada els seus entrenaments a la Universidad Francisco de Vitoria
Esport 12 de juliol de 2023

Des d’avui, els jugadors i jugadores del Club de Pàdel Damm entrenaran al campus de la Universidad Francisco de Vitoria, situat en Pozuelo de Alarcón (Madrid). En aquesta nova ubicació, la plantilla podrà seguir aprenent i formant-se en els valors del Club en unes instal·lacions de primer nivell, formades per set pistes de pàdel – quatre cobertes, dues descobertes i una més en construcció – així  com un gimnàs amb equipament d’última generació, sales polivalents per a complementar les sessions d’entrenament, i una piscina climatitzada de 25 metres.

El trasllat al Campus de la Universidad Francisco de Vitoria suposa una gran oportunitat per als nens i les nenes del Club, els quals, a més de gaudir de les instal·lacions esportives, també podran fer ús de les instal·lacions educatives del centre, com la biblioteca i les aules d’estudi, amb l’objectiu de fomentar l’estudi més enllà de les hores lectives.

Per a Manu Pascual, director esportiu del CP Damm, l’arribada al Campus de la UFV obre una nova i emocionant etapa per al Club: “Són moltes les fites  que el Club ha viscut en la seva curta història i aquest canvi marcarà un abans i un després en el nostre dia a dia. Esperem que aquesta nova etapa que iniciem avui vingui carregada d’èxits per al Club i per a totes les persones que en formem part”, ha afegit.

Sobre el CP Damm

El Club de Pàdel Damm és un dels projectes propis impulsats per la Fundació Damm, junt amb el Club de Futbol Damm i l’Arxiu Històric de Damm. Fundat el 2012 amb l’objectiu de promoure l’educació i els valors esportius a través de la pràctica del pàdel, s’ha convertit en una entitat de referència en l’àmbit formatiu del pàdel nacional i un dels planters més importants en aquest esport. Una fita que ha aconseguit gràcies a la seva fórmula, que combina la formació esportiva i humana i qu prioritza l’educació dels seus jugadors i jugadores per sobre dels resultats a les pistes.