El Club de Pàdel Damm obté grans resultats a Valladolid i Madrid
Esport 01 de juliol de 2021

El cap de setmana del 18 al 20 de juny, el Club Pádeld10z de Valladolid va acollir als jugadors i jugadores del Club de Pàdel Damm per a participar en el torneig organitzat per la Federació Espanyola de Pàdel, prova que servia per a obtenir punts per al rànquing nacional. Els campions i campiones del torneig van ser Valeria García en la categoria de Benjamí, María Arteaga en Aleví, David Gala en Cadet i, finalment, Isma Rodríguez i Emilio Chamero en la categoria Júnior.

D'altra banda, del 24 al 27 de juny, i després d'un any complicat a causa de la pandèmia, el Campionat de Madrid de Menors Bullpadel va tornar amb 100 parelles inscrites per a la disputa dels partits en les instal·lacions de la FMP (Federación Madrileña de Pádel). En aquesta prova, els nostres jugadors i jugadores van obtenir també excel·lents resultats amb María Arteaga i Paula Ferrán com a campiones en la categoria Aleví femení, Nicolás Fernández campió en Aleví masculí, María Castañera campiona en Cadet femení, David Gala campió en Cadet masculí i Emilio S. Chamero campió en Júnior masculí.

Fundat en 2012 per la Fundació Damm, el Club de Pàdel Damm és ja tot un referent en l'esport base i formatiu espanyol, en el qual es prioritza l'educació i els valors esportius: el respecte, el joc net i la companyonia formen part del seu ADN. Uns valors que són compartits per totes les persones que formen part d'aquesta entitat dedicada a l'esport formatiu.

El Club de Pàdel Damm obté grans resultats a Valladolid i Madrid