El Club de Pàdel Damm inicia oficialment la temporada 2023 amb l’entrega de beques als seus jugadors i jugadores
Esport 26 de gener de 2023

El dimarts a la tarda, el Club de Pàdel Damm va celebrar l'acte de lliurament de beques als jugadors i jugadores que enguany integraran la plantilla del club. L'esdeveniment va tenir lloc al Café Comercial de Madrid, on van hi van assistir els 31 jugadors i jugadores, acompanyats de les seves famílies i de l'equip tècnic del Club.

Les beques concedides pel CP Damm cobreixen el 100% de les despeses esportives i permeten que els jugadors i jugadores gaudeixin d'un entrenament físic i tècnic 4 dies a la setmana, a més de la seva participació en competicions de tot el territori espanyol. Una formació d'alt nivell que prioritza els estudis i el desenvolupament personal i col·lectiu per sobre dels resultats de les pistes.

Entrega de beques CP Damm

Ramon Agenjo, president del Club de Pàdel Damm i vicepresident de la Fundació Damm, va donar la benvinguda als assistents i va conversar amb els i les integrants del Club per a transmetre'ls la filosofia de l'entitat, basada en l'educació, els valors i el treball en equip.

Per la seva banda, el director esportiu del Club, Manu Pascual, va compartir amb la plantilla les claus per al nou any: “Comencem una nova temporada plens d'il·lusió i estic segur que junts aconseguirem el que us proposeu. El nostre compromís sempre serà acompanyar-vos en aquesta carrera de fons, formant-vos íntegrament com a persones i donant-vos suport en el vostre desenvolupament esportiu”.

L'acte va comptar també amb l'assistència d'Álex Corretja, extenista professional, que va compartir amb la plantilla la seva passió per l'esport.

Després del lliurament de les beques als 31 jugadors i jugadores de la temporada 2023, el Club fer un homenatge a Darío Fernández i Dani Santigosa, els dos jugadors que la passada temporada van finalitzar la seva formació al Club de Pàdel Damm i que enguany comencen una nova etapa.

Darío Fernández y Dani Santigosa reciben su obsequio de despedida.

Álex Corretja, extenista profesional

Sobre el CP Damm

El Club de Pàdel Damm, amb seu al Club Maspadel de Las Rozas (Madrid), és un dels projectes propis impulsats per la Fundació Damm, junt amb el Club de Futbol Damm i l'Arxiu Històric de Damm.

Des de la seva creació en 2012, el Club de Pàdel Damm s'ha convertit en un referent del pàdel formatiu espanyol. El Club té un dels planters més importants d'Espanya, format per un equip de jugadores i jugadors d'entre 10 a 18 anys i dirigit per un equip tècnic que prioritza l'esforç, el respecte, el joc net, l'esportivitat i la companyonia. La seva aposta per prioritzar la formació dels seus jugadors i jugadores per sobre dels resultats ha portat al Club a destacar en el panorama del pàdel nacional i convertir-se en un dels planters més importants d'aquest esport en molt pocs anys.