El Club de Pàdel Damm guanya el Campionat per Equips de Madrid de 1a Categoria
Esport 06 de febrer de 2023

Aquest cap de setmana, el Club de Pàdel Damm s'ha proclamat campió de Madrid per Equips 2023 després de guanyar la final del campionat autonòmic contra el Club Brezo Osuna. Una victòria especialment significativa per al Club, que competia per primera vegada en el torneig amb un equip 100% Damm, integrat per tècnics, exjugadors i jugadors actuals del CP Damm.

El Campionat de Madrid per Equips de 1a Categoria, una de les principals competicions del calendari federat madrileny, va comptar amb la presència de vuit equips femenins i vuit masculins. El CP Damm, que partia com a favorit al costat d'altres noms com el CT Chamartín o Mad4Padel, va aconseguir imposar-se partit a partit fins a arribar a la final, en la qual hi van jugar les parelles formades per Fran Ramírez i David Gala, Daniel Santigosa i Emilio Sánchez Chamero, Fran Jurado i Roberto Belmont, Álvaro Roca i David Huete, i Iker Gala i Carlos Moraleda.

L'equip del CP Damm va estar dirigit per Manu Pascual i Fran Jurado, que van comptar també amb el suport de la resta de l’equip tècnic. Manu Pascual, director esportiu del Club de Pàdel Damm, es va mostrar molt satisfet amb el resultat i la implicació de tota la plantilla del CP Damm: “Veure a companys venir a animar i a acompanyar al seu equip m'omple d'alegria. Això ha estat més que un triomf, és un regal al treball ben fet i a l'afecte que li posem tots, dia rere dia, a aquest projecte”, va assegurar.

El Club de Pàdel Damm guanya el Campionat per Equips de Madrid de 1a Categoria